Hvor meget kan jeg låne og hvor lang tid?
Med et online lån kan du låne op til 400.000 kr., og du bestemmer selv, om du vil betale pengene tilbage over 12 eller op til 72 måneder. Ved lån over 20.000 kr. skal du og den eventuelle medansøger medsende en kopi af seneste lønseddel eller lignende dokumentation for indkomst samt gyldig billedlegitimation, når du returnerer låneaftalen. Alternativt kan du låne penge ved hjælp af dit Nem-ID, hvilket går meget hurtigere.
Ved lån over 40.000 kr. skal du også vedlægge en kopi af din/jeres seneste årsopgørelse samt gyldig billedlegitimation. Hvis du er gift eller samlevende skal din samlever/ægtefælde optræde som medansøger på lånet. Med SuperLån Plus kan du låne fra 40.000 kr. til 300.000 kr., og vælge afbetaling fra 12 til 144 måneder.
Skal jeg stille sikkerhed for lånet?
Nej, du skal ikke stille sikkerhed når du låner hos os. Derved spares omkostninger til stempel- og tinglysningafgift.
Hvem kan låne?
For at kunne søge om SuperLån skal du være fyldt 25 år og ikke være registreret i RKI. Du kan søge alene, men det er nemmere at få bevilget hvis I er to der søger.
Hvornår får jeg svar?
Du får svar på din ansøgning på under 30 sekunder døgnet rundt.
Hvornår får jeg pengene?
Låner du med Nem-ID, får du pengene overført til din konto inden for en time.
Kan jeg ansøge hvis jeg bor uden for Danmarks grænser?
Nej. For at kunne ansøge skal du have fast bopæl i Danmark.
Kan jeg samle mine lån fra banker og andre finansielle selskaber?
Ja, det kan du ved af et samlelån fra Trygt.dk og der er ofte gode grunde til at gøre det:
- Det er nemmere at overskue -du betaler kun til et selskab
- Valgfrit afdragstempo
- Ingen skjulte gebyrer
- Ingen krav om udbetaling
Kan jeg forhøje mit eksisterende lån?
Det kan desværre ikke lade sig gøre, men du er altid velkommen til at søge nyt lån via hjemmesiden..
Jeg har brug for hjælp til at udfylde ansøgningen
Udfyld alle felter omhyggeligt og tryk “send ansøgning”. Adresser og tidligere beskæftigelse skal oplyses i faldende kronologisk rækkefølge uden “huller” eller “overlap”.
Hvis du ikke kan indsende ansøgningen, skal du kontakte den pågældende låneudbyder.
Om betaling af lån
Hvornår skal jeg betale?
Du skal betale hver d. 1. i måneden. Du kan enten betale via girokort eller du kan benytte BetalingsService. På låneansøgningen vælger du hvad du foretrækker. ønsker du at skifte betalingsmetode kan du kontakte kundeservice.
Kan jeg indfri mit lån før tid eller betale ekstra af på lånet?
Ja, du kan til hver tid indfri eller betale mere end det aftalte beløb, og der er ingen gebyrer forbundet med det.
Hvad gør jeg hvis jeg ikke kan betale?
Hvis du ikke kan betale den månedlige ydelse skal du kontakte os med det samme. Jo hurtigere du kontakter os des mere fleksible kan vi være. Dette giver os mulighed for at finde den løsning der passer din økonomi bedst.
Jeg har ikke modtaget et girokort.
Hvis du ikke har modtaget et girokort inden d. 1. i måneden skal du kontakte kundeservice, som herefter vil sende dig et nyt.